سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

اگر به دنبال این هستید که کاشت مو بهتر است یا پروتز مو ، ابتدا باید اهداف خود را در نظر بگیرید.  اگرچه کاشت مو هزینه بیشتری نسبت به پروتز مو دارد اما یک روش کاملا قطعی است و دیگر نگرانی بابت از دست دادن موهای پیوند شده نخواهید داشت. پروتز مو تنها از نظر ظاهری مشکل طاسی سر شما را برطرف می کند و دائمی نیست. پروتز مو روشی شبیه کلاه گیس است، با این تفاوت که ظاهر طبیعی تر دارد و بهتر بر روی سر قرار می گیرد.

البته نتیجه پیوند مو به میزان بانک مو و موهای از دست رفته هم بستگی دارد. چقدر تراکم بانک مو بیشتر باشد، کاشت مو از نظر زیبایی نتیجه بهتری دارد.

 

کاشت مو موفقیت آمیز

اولین قدم برای کاشت مو موفقیت آمیز، انتخاب درست ناحیه اهدا دهنده مو است. باید ناحیه ای انتخاب شود که تراکم خوبی داشته باشد. سپس یک سری از گرافت های مو از ناحیه مشخص جدا می شود. دقت داشته باشید، هنگام استخراج گرفت ها نباید هیچ آسیبی به آنها وارد شود تا بتوان به نواحی دیگر سر انتقال داد.

هنگام پیوند موها ناحیه مورد هدف کاملاً تمیز و ضدعفونی می شود. اگر حساسیت ‌پوستی در نواحی سر رخ داده باشد، پیوند مو به تاخیر می افتد.

 گرافت های به صورت تک، دو یا سه تایی جدا و برای کاشت آماده می شود. اگر سطح ناحیه پیوند مو دچار زخم شده باشد، عمل کاشت مو متوقف می شود.

ادامه مطلب...




تاریخ : یادداشت ثابت - یکشنبه 99/5/13 | 4:53 عصر | نویسنده : دکتر سلامت | نظرات ()

 

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس   چیست ؟ استفاده از بوتاکس (یا همان بوتولینوم تاکسین)، در سال 1978 برای درمان گرفتگی های غیر طبیعی عضلات صورت، و پس از آن برای درمان لوچی چشم کودکان و پرش پلک (بلفارواسپاسم) آغاز شد. بوتاکس از سال 1992 برای مقاصد زیبایی بکار گرفته شد و امروزه یکی از بهترین و موثرترین درمانها در زمینه زیبایی پوست به حساب می آید. علاوه بر این، می توان از تزریق بوتاکس به عنوان یک درمان کمکی در همراهی با اعمالی مانند جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)، جراحی لیفت صورت (فیس لیفت)، و تزریق ژل یا تزریق چربی استفاده نمود.

بوتاکس را در چه نقاطی از صورت می توان تزریق کرد؟

تزریق بوتاکس به منظور بهبود خطوط اخم بین دو ابرو، خطوط افقی پیشانی، خطوط پنجه کلاغی کنار چشم و خطوط ریز دور لب انجام میشود. این تزریق همچنین جهت بالا بردن و شکل دادن ابرو ها، بالا بردن گوشه های لب، بالا بردن نوک بینی، کم کردن عمق چاله چانه و ‌متعادل کردن غیر قرینگی های صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

ادامه مطلب...




تاریخ : یادداشت ثابت - شنبه 99/4/8 | 3:56 عصر | نویسنده : دکتر سلامت | نظرات ()

  1. مهم ترین تفاوت بین تزریق ژل و تزریق چربی جنس ماده ی تزریق شده است. در تزریق چربی ماده تزریق شده از نوع بافت خود بدن فرد می باشد ولی ژل ماده ای صناعی و ساختگی است.

2. دوام و ماندگاری ژل کوتاه تر است و فرد می بایست هر چند ماه یکبار تزریق را تمدید نماید. درحالیکه چربی دوام و ماندگاری بیشتری دارد.

3.در تزریق چربی به دلیل اینکه ماده تزریق شده از بافت خود بدن است احتمال جابجایی وجود ندارد ولی در تزریق ژل به دلیل صناعی بودن احتمال جابجایی وجود خواهد داشت.

تزریق چربی

ادامه مطلب...




تاریخ : یادداشت ثابت - شنبه 99/4/8 | 3:45 عصر | نویسنده : دکتر سلامت | نظرات ()

 

زاویه سازی و فرم دهی فک با تزریق ژل – حد فاصل لبه پایین آرواره یک فرد- می توان با 2 هدف، تزریق ژل پوستی را انجام داد   :

1 – تا جوانتر به نظر برسیم

2 – تا زیبا تر به نظر برسیم

زیبایی، در چشم بیننده است و بیماران می توانند خط فک خود را هر طور که ترجیح می دهند انتخاب کنند، آن را گوشه دار یا باریک یا خیلی مردانه کنند.

از کار افتادگی خط آرواره، استخوان و بافت نرم، در اطراف خط آرواره با خط آرواره یکنواخت می گردند، و در زنان، جمجمه، با حرکت آرواره به عقب می رود. این ویژگی ها باعث از بین رفتن نظم ساختاری در قسمت خط آرواره می شود. این از دست دادن نظم ساختاری در فک، همچنین به از کارافتادگی گردن کمک می کند. اگر هدف بیمار این است که تا آنجا که ممکن است به طور طبیعی، جوان به نظر برسد، ساختار خط فک، باید با جایگزینی توسط ژل های تزریقی پوستی، بازسازی شود.

یک خط آرواره زیباتر:   بعضی از مردم با یک خط آرواره بزرگ متولد می شوند و برخی با یک خط آرواره ای به دنیا آمده اند که ظاهر آن می تواند بهبود یابد.برای آنهایی که با یک خط آرواره کامل متولد نشده اند، بسیار ساده است تا فقط برای بهبود ظاهر آن عمل تزریق را انجام دهیم.

 

ادامه مطلب...




تاریخ : یادداشت ثابت - شنبه 99/4/8 | 3:37 عصر | نویسنده : دکتر سلامت | نظرات ()

بهترین کلینیک زاویه سازی و تزریق چربی در تهران

امروز در این مقاله علاوه بر اطلاعاتی که در مورد زاویه دار کردن صورت به شما خواهیم داد، بلکه بهترین مرکز جراحی زیبایی کلینیک رویان سلامت را جهت زاویه سازی صورت که به بهترین شکل ممکن را توسط متخصصین خبره انجام میدهد معرفی میکنیم.

بهترین پزشک برای زاویه سازی صورت

قبل از این که بخواهیم بهترین پزشک را برای زاویه سازی صورت معرفی کنیم.لازم است که مقدمه ای را خدمت شما عرض کنیم.

زاویه صورت هر شخص براساس ژنتیک والدین او مشخص می شود. هورمون های جنسی یک فرد است که مشخصات صورت او را شکل می دهد که استخوانی یا به گونه های مختلفی باشد.

درصورتی که هورمون های استروژن و پروژسترون را مصرف کنید به تدریج و در طول زمان شکل صورت شما تغییر خواهد کرد.

البته اشخاص صورت های متفاوتی دارند و براساس نظر بیننده است که زیباترین صورت انتخاب می شود.

              

زاویه فک و چانه

ادامه مطلب...




تاریخ : یادداشت ثابت - دوشنبه 99/4/3 | 4:21 عصر | نویسنده : دکتر سلامت | نظرات ()
<      1   2   3   4      >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب راه
  • خرید بک لینک دائمی
  • وب گرافیکسولوژی
  • وب معبر