سفارش تبلیغ
صبا ویژن

  1. مهم ترین تفاوت بین تزریق ژل و تزریق چربی جنس ماده ی تزریق شده است. در تزریق چربی ماده تزریق شده از نوع بافت خود بدن فرد می باشد ولی ژل ماده ای صناعی و ساختگی است.

2. دوام و ماندگاری ژل کوتاه تر است و فرد می بایست هر چند ماه یکبار تزریق را تمدید نماید. درحالیکه چربی دوام و ماندگاری بیشتری دارد.

3.در تزریق چربی به دلیل اینکه ماده تزریق شده از بافت خود بدن است احتمال جابجایی وجود ندارد ولی در تزریق ژل به دلیل صناعی بودن احتمال جابجایی وجود خواهد داشت.

تزریق چربی

4. چربی علاوه بر پر کردن و حجم دادن می تواند فواید درمانی هم داشته باشد زیرا حاوی بافتهای بنیادی بوده و تولید کلاژن را افزایش داده و نتیجتا در جوانسازی پوست می تواند بسیار موثرتر باشد. ژل فقط خاصیت پر کنندگی دارد.

5. امکان تزریق چربی در قسمت های مختلف صورت مانند شقیقه، گیجگاه و دیگر نقاط وجود دارد درصورتی که تزریق ژل کمی محدود تر است و فقط در نقاطی مانند لب ،خط خنده و یا گونه می تواند کاربرد داشته باشد.

6. تزریق چربی را می توان حتی به شکل وسیع تر و در حجم بیشتر مانند ساق پا، ران ها، سینه، دست، یا نواحی ژنیتال استفاده نمود. این در حالی ست که تزریق ژل به صورت محدودتر و در حجم کمتر مورد استفاده قرار می گیرد .

7. یکی از عوارض تزریق ژل گلوله شدن آن است. در تزریق چربی به هیچ وجه امکان گلوله شدن وجود ندارد.

8. مدت زمان تزریق چربی حدوداً بین 5/1 الی 2 ساعت است (شامل زمان لازم برای برداشت بافت چربی، فراهم سازی و آماده کردن آن، و سپس تزریق آن در قسمت های مورد نظر) ولی تزریق ژل در مدت زمان کوتاه تری انجام می شود .

9. در تزریق چربی به دلیل حجم دهی بیشتر قابلیت بیشتری برای  فرم دهی و پخش یکسان وجود دارد. درتزریق ژل این امکان محدود تر است.

10. تزریق چربی یک فرآیند جراحی بوده و نیاز به دانش پزشکی دارد و می بایست فقط توسط پزشک جراح انجام شود. تزریق ژل را با چند ساعت آموزش میتوان فرا گرفت. تزریق چربی نیاز به تجهیزات جراحی و اتاق عمل دارد در حالیکه تزریق ژل نیاز به تجهیزات خاصی نداشته و تنها وجود شرایط استریل برای انجام آن کافی است.

 

 






تاریخ : یادداشت ثابت - شنبه 99/4/8 | 3:45 عصر | نویسنده : دکتر سلامت | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب راه
  • خرید بک لینک دائمی
  • وب گرافیکسولوژی
  • وب معبر