سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

مجموعه کلینیکهای تخصصی پوست و مو و زیبایی رویان مو سلامت با چندین مرکز بزرگ و با بهره گیری از علم روز و پیشرفته ترین تجهیرات پزشکی مورد تایید FDA    آمریکا و CE اروپا و کادر متخصص و مجرب با مشاوره رایگان 24 ساعته در خدمت شما سروران عزیز می باشد. عواملی که سبب می شود این مجموعه با استقبال گسترده مواجه شود، روش انحصاری کاشت مو superFUE با 3تا5 برابر تراکم بیشتر مو و اسکن ،آنالیز و طراحی کامپیوتری،کیفیت و تضمینی بودن، ضمانت نامه بیمه ایران، هزینه مناسب و تخفیف خدمات کاشت مو و زیبایی، پرداخت اقساطی کاشت مو، دارا بودن چندین شعبه و ... می باشد .عکس های کاشت مو و فیلم های کاشت مو را در سایت ما دنبال کنید.

برای اطلاعات تکمیلی و مشاوره رایگان در رابطه با خدمات، هزینه ها خود می توانید در ساعات کاری کلینیک رویان مو سلامت با شماره 41936(021) ، 95-22885890(021) تماس حاصل فرمایید و نوبت مشاوره حضوری رایگان دریافت کنید. اما اگر امکان حضور ندارید می توانید از طریق پیام رسان های تلگرام به ID : @royanmoobot ، واتسآپ به شماره 09190125460 پیام ارسال کنید

شعب تهران بزرگ
♦شهرک غرب بلوار دادمان
♦قیطریه_اندرزگو
برای مشاهده توضیحات در مورد جدیدترین روش کاشت مو سوپرfue به لینک زیر مراجعه نمایید.
https://www.royanbeauty.com/super-fue-methood/
برای مشاهده تصاویر قبل و بعد از کاشت مو به لینک زیر مراجعه نمایید
https://www.royanbeauty.com/galery-super-fue/
برای مشاهده ویدئوهای کاشت مو به لینک زیر مراجعه نمایید.
https://www.royanbeauty.com/hair-transplantation-video/

 

 






تاریخ : یادداشت ثابت - یکشنبه 98/6/18 | 2:18 عصر | نویسنده : دکتر سلامت | نظرات ()

در واقع به علت آسیب لایه پوشاننده بیرونی مو رخ می دهد که کوتیکول نام دارد. هر عاملی که به سلول های کوتیکول آسیب برساند باعث مو خوره می شود از جمله شامپوهای خشن و غیر استاندارد، مواد اکسیدان، رنگ مو، مواد فر، گرمای شدیدناشی از سشوار یا اتوی مو، باد و تابش آفتاب.

جهت پیشگیری از موخوره بایستی نکات زیر را رعایت کنیم: - حداقل سالی یکبار موهای خود را حدود یک تا دو سانیمتر کوتاه کیند. - از شامپوهای استاندارد استفاده کرده و هنگام شستشو بیشتر پوست سر و ابتدای ساقه را شستشو داده و از چنگ زدن قسمت انتهایی ساقه مو پرهیز کنید.

- گرما به هر صورت برای موها زیان آور است، هنگام آبکشی موها از آب ولرم استفاده نمایید. در مورد استفاده از سشوار و اتوی مو کنید و در موارد ضروری سشوار را روی درجه ملایم قرار داده و از فاصله بیست سانتیمتری به موها نزدیکتر نکیند. - استفاده از مواد فر دائم، اکسیدان و رنگ را به حداقل برسانید.

- مو تفریحی با آب شور دریا، باد و آفتاب به مو ها آسیب می زند بنابراین ساعات آن را محدود نمایید. - هنگامی که موها رنگ می شوند ناگزیر آسیب می بینند و برای نگهداری بهتر بایستی از نرم کننده ها و حالت دهنده ها استفاده نمایید. این گروه از فراورده های مو دونوعند: حالت دهنده ها داخل حمام پس از شامپو و آبکشی به ساقه موها زده شده و پس از زمان انتظار 2 تا 3 دقیقه ای با آب ولرم یا سرد آبکشی می شوند. گروه دوم کرم های مو یا ماسک های ویژه موها هستند که پس از خروج از حمام در حالیکه موها هنوز مرطوب هستند به موهای دونم زده شده و با شانه دندانه درشت شانه می شوند.

درمان موخوره :

- نزدیکترین موخوره به ریشه مو را پیدا کنید و حداقل سه سانتیمتر بالاتر از آن موها را کوتاه نمایید

- دو تا سه ساعت قبل از حمام ابتدا موها را مرطوب کنید و سپس با نوعی روغن گیاهی مثل روغن زیتون، روغن بادام تلخ یا شیرین موهای مرطوب را روغن بزنید و انتهای موها را داخل یک کیسه پلاستیکی قرار دهید، سپس هنگامی که وارد حمام می شوید کیسه را باز کرده و موها را شستشو دهید اما نوک موها را چنگ نزنید. - پس از حمام بایستی قسمت پایانی موها را با کرم یا ماسک مو محافظت کنید.

 

برای اطلاعات تکمیلی و مشاوره رایگان در رابطه با خدمات، هزینه ها و... با شماره تلفن زیرتماس حاصل فرمایید.

?021-41936

منبع خبر:https://royanbeauty.com/%d9%85%d9%88-%d8%ae%d9%88%d8%b1%d9%87/

 






تاریخ : یکشنبه 99/6/30 | 12:43 عصر | نویسنده : دکتر سلامت | نظرات ()

 

تقسیم بندی انواع روش های کاشت مو براساس نوع برداشت مو می باشد و در نحوه کاشت با یکدیگر تفاوتی ندارند . اما کاشت مو چگونه است ؟ ابتدا گرافت های مو به مقدار مشخص شده توسط پزشک از بانک مو برداشت می شود. سپس سوراخ های ریزی به وسیله ابزار های دقیق در ناحیه طاس سر ایجاد شده و موهای برداشت شده دانه دانه و در سوراخ های ایجاد شده کاشته می شوند   .

مقایسه روش FIT و FUT با ترکیبی

بر اساس نوع برداشت گرافت های مو از بانک مو، کاشت مو به سه دسته تقسیم می شود :

1- کاشت مو به روش FIT :

در این روش کل سر تراشیده می شود و موها گرافت به گرافت (تارهای موی 1 تا 4 تایی که در یک محل با یکدیگر رشد کرده اند را گرافت مو گویند) به وسیله پانچ های حساسی از ناحیه دهنده مو (بانک مو) خارج شده و در محل مورد نظر کاشت می شود به این روش FIT یا FUE می گویند .

چون موها بوسیله پانچ برداشته می شود آیا این روش بهترین روش کاشت مو می باشد ؟

خیر ، انتخاب بهترین روش برای کاشت مو نیاز به مشاوره و نظر پزشک دارد ؛ هر فرد با توجه به شرایط ژنتیکی خاص ، قدرت بانک مو برای پشتیبانی از نواحی طاس، سن، مدل ریزش مو و دیگر عواملی که در جلسه مشاوره بررسی می شود کاندید مناسبی برای یکی از روش های کاشت مو میباشد .

آیا روش برداشت موها در FIT ، بهترین روش برداشت موهاست ؟

کار کاشت مو توسط تیم پزشکی انجام می گیرد ؛ حال اگر این تیم دقت و مهارت لازم را نداشته باشند ، هنگام برداشت گرافت ها به بوسیله پانچ ممکن است گرافت های کناری آسیب دیده و ریشه مو از بین برود . لذا مهارت و تجربه ی تیم پزشکی تعیین کننده ترین عامل در این مورد می باشد.

2- کاشت مو به روش FUT :

به این صورت است که یک باریکه از پوست و مو به وسیله جراحی و با تیغ از پشت سر متقاضی کاشت مو برداشته می شود. این باریکه معمولا چیزی بین 1.5 تا دو سانتی متر می باشد. تعیین میزان قطر این باریکه به عواملی چون شلی و سفتی پوست سر ، مهارت جراح ، میزان موی مورد نیاز و .. بستگی دارد .

بعد از برش سر ، با میکروسکوپ و ابزارهای ظریف جراحی گرافت های مو از یکدیگر جدا شده و برای مدت کوتاهی در محل های استریل نگهداری می شود. طبیعتا هرچه نوار برداشت شده از بانک مو پهن تر باشد تعداد گرافت بیشتری برای کاشت خواهیم داشت. ولی باید توجه داشت که بعد از جراحی، پوست سر بدون تحمل فشار زیادی به هم رسیده و خط بخیه به جامانده پهن نباشد .

خط بخیه در روش FUT :

خط بخیه که بعد از کاشت مو در محل برداشت باقی می ماند باعث حراس اکثریت از این روش می شود. استفاده از تکنیک FUT برای کسی که پوست سر آن ها قابلیت کشش ندارد کاملا غلط می باشد. با ذکر یک مثال این مسئله را برایتان روشن میکنیم : به عنوان مثال فردی متقاضی کاشت مو می باشد و پوست سر او قابلیت برداشت یک نوار 1.6 سانتی متری دارد.

اما پزشک ندانسته یا برای اینکه پوشش بهتری در قسمت خالی سر داشته باشد ، نواری به قطر 2 سانتی متر برداشت می نماید غافل از اینکه بعد از برداشت نوار، برای بخیه زدن پوست سر مجبور می شود بیش از حد معمول پوست سر را بکشد. این کشش خط بخیه پهن و بدی را پشت سر بیمار بوجود می آورد. گاها دیده شده پهنای خط بخیه به 1 سانتی متر رسیده که اصلا زیبا و دلنشین نمی باشد.

برش و برداشت نوار حاوی گرافت مو در کاشت مو به روش FUT

یک باریکه مو (فلپ) که برداشته می شود شامل چند تار مو است ؟

یک فلپ مو که در روش FUT برای کاشت مو ، ابرو ، و ریش و سبیل استفاده می شود 1700 تا 2000 گرافت را در خود جای داده که شامل 5000 تار مو میباشد .

– با روش FIT و FUT تا چه میزان می توان ناحیه طاس سر را پر کرد ؟ و چند تار مو می توان کاشت ؟

با استفاده از هر کدام از روش های فوق می توان برای افرادی که طاسی شدیدی ، یعنی پیشانی آنها بلند شده و نیز افرادی که وسط سر آنها بصورت گرد خالی شده است کاشت مو انجام داد . هر کدام از این روش ها 8 تا 10 سانتی متر از فضای خالی سر را پوشش می دهند ؛ انتخاب بهترین روش کاشت باید بنابر تشخیص پزشک متخصص و دیگر عواملی باشد که در مقاله ای بصورت مفصل بررسی گردیده است.

3 .کاشت مو به روش ترکیبی :

سومین روشی که برای کاشت موها استفاده می شود برای افرادی است که طاسی سر آن ها شدید می باشد ؛ یعنی موها از خط رویش تا حدود 20 سانتی متر عقب رفته و با یک روش نمی توان نتیجه مطلوبی از کاشت مو بدست آورد.

برای اینگونه افراد از روش ترکیبی استفاده می شود. در روش ترکیبی در یک جلسه هم بصورت FIT و هم FUT برداشت گرافت ها انجام می شود؛ در این روش بعد از برداشت نوار باریک مو از پشت سر از بالا و پایین قسمت برش خورده بصورت FIT گرافت های مو برداشت می شود. با این روش می توان در یک جلسه حدود 10 تا 12 هزار تار مو برداشت کرد.

بنابراین این فرضیه که در روش ترکیبی می توان به اندازه مجموع روش های FIT و FUT برداشت و کاشت انجام داد کاملا اشتباه می باشد چراکه برداشت بیش از حد مجاز از بانک مو باعث آسیب دیدن بانک مو و از بین رفتن آن می شود.

4- کاشت مو از ناحیه ریش

در این روش کاشت مو که تماما مشابه روش FIT می باشد، گرافت های مو از ناحیه ریش برداشت و در قسمتی از سر که دچار ریزش مو شده است کاشته می شوند. برای کسب اطلاعات کامل در مورد کاشت مو از ریش به سر به صفحه اختصاصی این مطلب مراجعه فرمایید.


  : منبعhttps://royanbeauty.com/super-fue-methood/ 

 






تاریخ : دوشنبه 99/4/2 | 11:44 صبح | نویسنده : دکتر سلامت | نظرات ()

برداشتن غده چربی لیپوما

درواقع لیپوما یک بافت و یا غده چربی زیرپوستی است که معمولا در زیر بافت‌های سر، گردن و پشت به‌ وجود می‌آید. رشد غده‌های چربی لیپوما در تمامی گروه‌های سنی دیده شده است اما اکثرا رشد آن‌ها در گروه‌های سنی 40 تا 60 سال بیشتر است. مسئله حائز اهمیتی که در زمینه رشد غده چربی لیپوما وجود دارد این است که، رشد این غده چربی اکثرا هیچ‌گونه خطری ندارد.

غده‌های چربی لیپوما به نوعی گرد و متحرک هستند و حالتی نرم و خمیری شکل دارند. جالب است بدانید که لیپوما به ندرت می‌تواند با بیماری‌های سندرومی از قبیل: لیپوماتوز چندگانه ارثی، سندرم گاردنر و بیماری مادلونگ ارتباط داشته باشند.

در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی انواع غده‌های چربی لیپوما شامل: آنژیولیپوما، لیپوم های غدد لنفاوی، لیپوم سلول های اسپیندل و آدنولیپام ها بپردازیم و شما را با انواع روش‌های درمان غده‌های چربی لیپوما مانند روش تزریق استروئید و برداشتن آن‌ها آشنا کنیم.

همانطور که اشاره کردیم لیپوما، غده چربی است که در بافت زیرپوستی رشد می‌کند، البته برخی از غده‌های چربی لیپوما به صورت تدریجی و خیلی آرام رشد می‌کنند و بزرگ می‌شوند اما خبر خوب این است که اکثرا خوش‌خیم هستند.

علاوه‌بر این اکثر غده‌های چربی لیپوما عوارض خاصی ندارند به‌گونه‌ای که می‌توان با استفاده از بررسی‌های بالینی به راحتی آن‌ها را تشخیص داد و از همه مهم‌تر، نیازی به درمان هم ندارند. لازم است اشاره کنیم که غده‌های چربی لیپوما در برخی از موارد در زیر بافت‌های عمیقی مانند حفره‌های بین‌مهره‌ای، اندام‌های شکم، حفره دهان، مجرای داخلی گوش و همچنین قفسه سینه نیز یافت می‌شوند.

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، رشد غده‌های چربی لیپوما در تمامی گروه‌های سنی دیده شده است اما اکثرا در افرادی که بازه سنی آن‌ها بین 40 تا 60 سال بوده است دیده شده است. البته در برخی از شرایط غده‌های چربی لیپوما مادرزادی و یا ارثی می‌باشند که حتی موجب شده‌اند تا برخی از افراد با داشتن چنین غده‌‌ای ضربه روحی شدیدی بخورند.

رشد غده‌های چربی لیپوما به صورت تکی بیشتر در خانم‌ها رایج است اما رشد غده‌های چربی لیپوما به صورت چندگانه که به آن‌ها لیپوماتوزیس گفته می‌شود در آقایان رایج است. درواقع لیپوماتوزیس ‌ها ارثی هستند و اغلب در اندام‌های مردان رشد می‌کنند.

البته ممکن است لیپوماتوزیس  ها با سندرم Gardner"s نیز همراه باشند. به لیپوماتوزیس ‌های خوش‌خیم، بیماری مادلونگز گفته می‌شود که به وجود لیپوماتوزیس در سر، گردن، شانه‌ها و اندام‌های پایین‌تنه اشاره دارد. بیشتر آقایانی به بیماری لیپوماتوزیس خوش‌خیم یا مادلونگز مبتلا می‌شوند که به میزان زیادی الکل مصرف می‌کنند.

همچنین لازم است اشاره کنیم که بیماری مادلونگز به ندرت ممکن است موجب ایجاد مشکلات تنفسی و یا حتی مرگ ناگهانی در آقایان بشود.

 

لیپوماتیک

ارزیابی

همانطور که اشاره کردیم غده‌های چربی لیپوما به نوعی متحرک هستند و به صورت نرم و خمیری در زیر پوست یافت می‌شوند. البته در چنین شرایطی پوست ظاهر طبیعی خود را حفظ می‌کند به‌گونه‌ای که برای تشخیص وجود غده چربی لیپوما در زیر پوست باید از روش‌های بالینی استفاده کرد.  

بررسی غده‌های چربی لیپوما در زیر میکروسکوپ نشان می‌دهد که این غده‌ها توسط آدیپوسیت های بالغ یعنی سلول‌ها و یا بافت‌های چربی احاطه شده‌اند. گاهی اوقات این غده‌های چربی لیپوما به ماهیچه‌های بدن نفوذ می‌کنند که در این صورت به آن‌ها لیپومای نفوذی گفته می‌شود.در ابتدای این مقاله اشاره کردیم که غده‌های چربی لیپوما به طور کلی شامل 4 نوع متفاوت هستند که یکی از انواع آن‌ها Angiolipomas است.

Angiolipomas‌‌ها ممکن است در مدت زمان کوتاهی پس از بلوغ رشد کنند و به‌وجود بیایند و حتی با درد نیز همراه باشند. نوع دیگر غده‌های چربی لیپوما که به آن اشاره کوتاهی کرده بودیم، پلومورفیک ها هستند که از سلول‌های بزرگ چندین هسته‌ای با مخلوط آدیپوسیت ها یعنی سلول‌ها و یا بافت‌های چربی تشکیل‌ شده‌اند.

پلومورفیکها اکثرا در آقایانی که در بازه سنی 50 تا 70 سال قرار دارند رشد می‌کنند. سومین نوع از غده‌های چربی لیپوما، سلولهای اسپیندل  هستند که در بخشی از آدیپوسیت ها آدیپوسایت ها ( آدیپوسایت ها، سلول های چربی هستند که در عیق ترین بخش پوست یعنی هیپودرم قرار گرفته اند.)و یا بافت‌های چربی به وجود می‌آیند. 

اما آخرین و جدیدترین نوع غده چربی لیپوما که به تازگی کشف شده است، آدنولیپوما می‌باشد. درصورتی که در غده‌های چربی، غدد تعریق وجود داشته باشد مشخص می‌شود که نوع غده چربی لیپوما، آدنولیپوما است. البته لازم است اشاره کنیم که این نوع از غده چربی لیپوما بیشتر در بخش‌های مجاور بدن یافت می‌شود. 

  • یکی از بیماری‌های نادری که ممکن است از به‌وجودآمدن غده‌های چربی لیپومای دردناک پدید آید، بیماری بالینی نادر درکوم  ها و یا آدوروزول دلووراسا

 است. این بیماری بالینی نادر بیشتر بر روی شانه‌ها، بازوها، و پاها ایجاد می‌گردد.

چه کسانی بیشتر در معرض این بیماری هستند؟

احتمال اینکه زنان به این بیماری نادر مبتلا شوند حدود 5 برابر بیشتر از مردان است، به‌گونه‌ای که خانم‌ها بیشتر در سنین میانی ممکن است به بیماری نادر درکوم  ها مبتلا شوند. یکی از عوارض این بیماری ایجاد اختلالات روحی و روانی در خانم‌ها است.

 بیماری لیپوسارکوما یک بیماری بدخیم است که از غده چربی لیپوما شکل می‌گیرد. و همانطور که اشاره کردیم یکی از انواع غده‌های چربی لیپوما است که بیشتر بر روی شانه‌ها و پایین‌‌تنه ایجاد می‌شود.

پیشنهاد برخی از پزشکان و جراحان برای از بین‌بردن غده‌های چربی لیپوما، ایجاد برشی بر روی ناحیه‌ غده چربی لیپوما و خارج‌ساختن کامل آن است چراکه این روش نه‌تنها موجب خارج‌ساختن کامل لیپوما می‌شود بلکه موجب از بین‌رفتن تمامی ضایعات این غده در بدن می‌شود از این‌رو از رشد آن‌ها جلوگیری می‌شود.

جالب است بدانید که اخیرا پزشکان و جراحان برای تشخیص غده چربی لیپوما از لیپوسارکوما از تصویرسازی مغناطیسی استفاده می‌کنند.

درمان

تکنیک‌های غیرمستقیم

غده چربی لیپوما را می‌توان به صورت غیرمستقیم نیز درمان کرد. روش‌های درمان غده چربی لیپوما به صورت غیرمستقیم شامل دو روش، تزریق استروئید و لیپوساکشن می‌باشد.

همانطور که اشاره کردیم یکی از روش‌های درمان غده چربی لیپوما، تزریق استروئید است.

درواقع تزریق استروئید موجب کاهش چربی‌های غده لیپوما می‌شود که درنهایت موجب از بین رفتن آن می‌شود. بهترین و مناسب‌ترین مقدار استروئید برای تزریق جهت رفع غده چربی لیپوما، کمتر از 1 اینچ است.

به‌گونه‌ای که پزشکان و جراحان برای ساخت استروئید از مخلوط دو محلول شامل:

لیدوکائین و ترایامسینولون استونید با دوز 10 میلی‌گرم استفاده می‌کنند و آن را به محل غده چربی لیپوما تزریق می‌کنند. نکته حائز اهمیت در زمینه تزریق استروئید این است که این روش برای چندین بار در طول یک ماه توسط پزشکان و جراحان برای از بین ‌بردن غده چربی لیپوما انجام می‌شود.

البته لازم است اشاره کنیم که حجم استروئید که برای از بین‌بردن غده چربی لیپوما مورد استفاده قرار می‌گیرد توسط پزشکان و جراحان متناسب با میزان اندازه‌ای که دارد تعیین می‌شود البته حجم استروئید به‌طور متوسط 1 تا 3 میلی‌متر از کل حجم مصرفی آن می‌باشد.

علاوه‌بر این تعداد دفعاتی که تزریق استروئید بر روی غده چربی لیپوما صورت می‌گیرد به میزان دریافت نتیجه مثبت از درمان و از بین‌بردن غده چربی لیپوما بستگی دارد اما به‌طور معمول طی 3 الی 4 هفته انجام می‌شود. می‌توان با تزریق حداقل مقدار استروئید از میزان کل آن از عوارض ناشی از آن جلوگیری کرد.

دومین روش برای رفع غده چربی لیپوما

دومین روش برای از بین‌بردن غده چربی لیپوما، استفاده از لیپوساکشن است. روش لیپوساکشن می‌تواند موجب کاهش غده چربی لیپوما شود اما نمی‌توان در هر زمانی از این روش برای از بین‌بردن غده‌های چربی لیپوما استفاده کرد برای مثال اگر بر روی پوست شما زخمی ایجاد شده است نمی‌توان در آن قسمت از این روش استفاده کرد، از این‌رو از بین‌بردن کامل غده‌های چربی لیپوما با استفاده از این روش دشوار است.

در این‌ صورت می‌توان از سایر دستورالعمل‌ها و یا روش‌ها برای از بین‌بردن غده چربی لیپوما استفاده کرد به‌گونه‌ای که پزشکان در این حالت از یک سوزن 16 و سرنگ بزرگ‌ استفاده می‌کنند چراکه این روش از امنیت بیشتری برای بیمار نسبت به لیپوساکشن برخوردار است.

در روش استفاده از لیپوساکشن به میزان کافی از لیدوکائین رقیق‌شده استفاده می‌شود که موجب فراهم‌کردن شرایط بیهوشی برای بیمار می‌شود.

آماده‌سازی برای برش

با توجه به تمامی توضیحاتی که ارائه دادیم غده چربی لیپوما قابل درمان است به‌گونه‌ای که متخصصان و پزشکان قبل از اینکه برای برداشتن این غده اقدام کنند بر روی پوست و در محلی که این غده قرار دارد یک طرح کلی می‌کشند و محلی از پوست را که قرار است در جراحی بشکافند با کشیدن یک طرح مشخص می‌کنند.

درواقع کشیدن طرح بر روی غده‌ای که پزشک قصد برداشتن آن را دارد و همچنین قسمتی از پوست که قرار است بریده شود به او کمک فراوانی در عمل جراحی می‌کند.

پس از کشیدن طرح بر روی پوست توسط پزشک برای عمل جراحی و خارج‌کردن غده چربی لیپوما، پوست با محلول ید پوشانده می‌شود تا خطوط کشیده‌شده بر روی پوست پاک نشوند. علاوه‌بر این قبل از عمل جراحی یک بی‌حسی موضعی با استفاده از 1 یا 2 درصد لیدوکائین بر روی پوست انجام می‌شود.

جراحی

غده‌های چربی لیپوما را می‌توان با استفاده از جراحی درمان کرد. به‌گونه‌ای که پزشک یک برش 3 الی 4 میلی‌متری بر روی سطح پوست ایجاد کرده و غده لیپوما را خارج می‌کند. سپس داخل حفره‌ای که از آن غده چربی لیپوما خارج شده است را می‌تراشند و پاکسازی می‌کنند تا بافت اطراف آن حفره از وجود غده چربی لیپوما پاک شود.

درنهایت پزشک برشی را که ایجاد کرده بود بخیه می‌زند البته لازم است اشاره کنیم که بخیه به طورکلی احتیاج نیست و تنها برای جلوگیری از ایجاد لخته خون مورد استفاده قرار می‌گیرد.جدیدترین روش برای برداشت چربی روش لیپوماتیک می باشد

برش

جالب است بدانید که غده‌های چربی لیپومای بزرگتر نسبت به غده‌های چربی لیپومای کوچک، راحت‌تر از بافت زیر پوست خارج‌شده و از بین می‌روند. برش‌هایی که برای خارج‌ساختن غده چربی لیپوما ایجاد می‌گردند درواقع برش‌هایی مخروطی‌شکل هستند که کوچکتر از تومور تحتانی می‌باشند.

پس از برش محل غده لیپوما و خارج‌کردن آن بافت زیرپوست را مورد پاکسازی قرار می‌دهند. در این‌روش هرگونه برش بافت پوستی به طور مستقیم انجام می‌گیرد.

پزشک و یا متخصص جراحی از 15 چاقوی کوچک جراحی برای برش‌دادن بافت پوست و خارج ساختن غده چربی لیپوما از آن استفاده می‌کند از این‌رو پزشک متخصص در این شرایط باید به شدت از پاره‌شدن رگ‌های عصبی و خونی جلوگیری کند و از آسیب‌رسیدن به آن‌ها اجتناب کند.

گاهی‌اوقات از بافت اطراف یک غده چربی لیپوما که پزشک آن را از بافت پوستی خارج کرده است، یک غده لیپومای دیگر رشد می‌کند بنابراین برای جلوگیری از رشد یک لیپومای دیگر از بافت‌های اطراف آن پزشک باشد پس از خارج‌کردن این غده بافت اطراف آن را به خوبی مورد پاکسازی قرار دهد. در غیر این صورت می‌توان نتیجه گرفت که غده چربی لیپوما به صورت کامل از بین نرفته است و عوارض خاص خود را خواهد داشت.

پس از خارج‌ساختن غده چربی لیپوما از بافت پوست فرایند متوقف ساختن خون‌ریزیو زدن بخیه آغاز می‌شود. پس از زدن‌بخیه و گذشت مدت زمانی، به ندرت پیش می‌آید که درون محل تخلیه‌شده از غده چربی لیپوما، مایعاتی جمع‌شده باشند در این‌صورت پزشک باید مجددا آن حفره را تخلیه کند و از انباشت مایعات در آن بخش جلوگیری کند.

سپس پزشک مراقبت‌هایی که بیمار باید به آن‌ها عمل کند را به او گوشزد کرده و پس از گذشت 2 الی 7 روز مجددا محل غده لیپوما که بخیه‌زده شده بود را مورد بررسی قرار می‌دهد. بخیه‌های زد‌شده پس از 7 الی 21 روز متناسب با آن بخشی از بدن که در آن قرار گرفته‌اند کشیده می‌شوند.

مجموعه کلینیک های تخصصی کاشت موی رویان سلامت

  • شرایط اقساطی و انجام توسط جراح و متخصص پوست

در کلینیک های مجهز و دارای مجوز با بهره گیری از کادری مجرب و استفاده از به روز ترین متد کاشت برای اطلاعات تکمیلی و مشاوره رایگان در رابطه با خدمات ، هزینه ها، و ... با شماره تلفن زیر تماس فرمایید.

41936-021

02122885290-95

شعب تهران بزرگ

شهرک غرب بلوار دادمان

قیطریه-اندرزگو

مشاورین تلگرام

royanmoobot@






تاریخ : دوشنبه 98/11/7 | 4:31 عصر | نویسنده : دکتر سلامت | نظرات ()

تبلیغات گسترده ی بعضی از مراکز کاشت مو بعضا باعث انتخاب غلط مرکز کاشت مو می شود لذا بایستی به اینکه نکته اذعان داشت که تبلیغات گسترده دلیلی بر معتبر بودن آن مرکز ندارد. برای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو می توان معیارهای زیر را در نظر گرفت

مواردی که باید در انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو در نظر بگیرید:

مجوز رسمی کلینیک پوست و مو از وزارت بهداشت

مهمترین ویژگی در انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی می باشد. در همه کلینیک های معتبر ایران معمولا این مجوز در وب سایت رسمی قابل مشاهده می باشد. همچنین اصل یا تصویر این مجوز در کلینیک نیز باید در معرض دید همه مراجعین قرار گرفته باشد.

کادر پزشکی کاشت مو

یکی دیگر از ویژگی های یک کلینیک معتبر کاشت مو وجود پزشک متخصص پوست و مو با تجربه کافی در زمینه کاشت مو می باشد. بعد از پیدا کردن یک کلینیک دارای مجوز و معتبر، وظیفه بعدی شما یافتن پزشک متخصص و با تجربه است. یک پزشک متخصص می تواند بهترین روش کاشت موی مناسب شما را به راحتی تشخیص بدهد.

تیم پیوندی مورد نظر شما بایستی مجموعه ای از افراد با تجربه و با اطلاع باشند تا عوارض بسیار نادر این جراحی گریبان گیر شما نشود و با رعایت نکات و تکنیک های جدید موهای کاشته شده با درصد بالایی بتوانند رشد کنند.

 داشتن حسن سابقه در بین بیماران قبلی

 اکثر وب سایت‌ها دارای یک بخش نتایج هستند که نتایج انواع کاشت مو و سایر روش‌های ترمیم مو را به شما نشان می‌دهد. این به شما این امکان را می‌دهد تا ببینید چه نوع نتایجی را می‌توانید از کلینیک انتخاب شده، انتظار داشته باشید. اگر نتوانید مطالعات موردی کلینیک خود را به صورت آنلاین پیدا کنید، همواره می‌توانید در طول مشاوره خود درخواست کنید.

مشاوره کاشت مو در کلینیک رویان مو سلامت

بدون مشاوره هیچ عمل زیبایی را انجام ندهید! یکی از مزایای کاشت مو در کلینیک رویان مو سلامت بهره گیری از جلسه مشاوره پیش از عمل به منظور بررسی سوابق بیماری های مراجع و شرایط جسمانی وی برای انتخاب بهترین روش کاشت مو و کاشت ابرو است. حتی در مواردی که فرد به دلیل عدم به داشتن بانک موی مناسب کاندیدای مناسبی برای کاشت مو نباشد، روش های جایگزین ترمیم مو به وی پیشنهاد می گردد.

ارائه ضمانت نامه کاشت مو 

یکی دیگر از فاکتورهای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو ارائه بهترین و منصفانه ترین قیمت ها و امکان پرداخت اقساطی نسبت به کلینیک های سطح بالا و پیشرفته پوست و مو و همچنین ارائه ضمانت نامه کتبی برای هر بیمار می باشد که کلینیک کاشت موی رویان سلامت ضمانت نامه کتبی بیمه ایران را به مراجعه کنندگان کاشت مو تقدیم می نماید.






تاریخ : چهارشنبه 98/6/20 | 1:33 عصر | نویسنده : دکتر سلامت | نظرات ()
<      1   2   3   4      
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب راه
  • خرید بک لینک دائمی
  • وب گرافیکسولوژی
  • وب معبر