سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش کاشت موی super FUE چگونه عمل می‌کند؟

 به طور معمول برای کاشت به روشsuper FUE مو نیاز است که موهای منطقه تراشیده شوند تا پیاز مو در محل تعیین شده قرار داده شود. برخی از مردم از کاشت مو به دلیل حضور در محل کار یا دیگر دلایل اجتناب می ورزند؛ زیرا ناچارند که برای انجام فرآیند درمان، موهای منطقه را بتراشند. اما شما می توانید عمل کاشت موی طبیعی را بدون نیاز به اصلاح کل مو انجام دهید. مزیت این روش این است که محل ریشه ها که به صورت یکپارچه گرفته شده اند، قابل مشاهده نیستند و ردی از ان به جا نمی ماند.

روش کاشت موی FUV چگونه عمل می‌کند؟

کاشت مو به روشsuper FUE

امروزه کاشت موی طبیعی با روشsuper FUE روشی مهم و کاربردی است که می تواند مشکل ریزش مو و طاسی را ازبین ببرد. روشsuper FUE روشی طبیعی برای کاشت مو محسوب می شود؛  به این صورت که موی داوطلب از ناحیه تعیین شده بیرون آورده شده و در نواحی خالی از موی سر کاشته می شود. فولیکول های کاشته شده زنده هستند و به زندگی خود ادامه می دهند.

کاشت موی طبیعی با روش PRP + Ozon

در این روش کاشت مو، مخلوطی از مواد مغذی به فولیکول های مو تزریق می شود که منجر به تقویت آنها و کارایی بیشتر درمان می شود. این روش مبتنی بر تزریق سلول های بنیادی است. پلاسما حاوی فاکتور رشد است که باعث مهاجرت و تکثیر سلول های بنیادی در منطقه مورد نشر می شود. این روش کمک به احیا و تقویت موهای ضعیف و درحال مرگ کمک می کند.

کاشت موی طبیعی در کلنیک رویان سلامت با جدیدترین روش ها انجام می شود.

کاشت موی طبیعی به روشsuper FUE

موهای پشت سر سالم تر و زنده تر بوده و نسبت به ریزش مقاوم تر هستند؛ به همین دلیل در عمل کاشت مو، از فولیکول های مو در این قسمت استفاده می شود. در روشsuper FUE از تکنیک می توان اطمینان داشت که تمام فولیکول های موی گرفته شده سالم هستند و نمی میرند. ما ترجیح می دهیم برای زنده ماندن بیشتر فولیکول های مو از روشsuper FUE استفاده کنیم.

کاشت موی سر

ریزش موی صورت ممکن است به دلایلی ازجمله عوامل ژنتیکی، اختلالات هورمونی، اثرات بعضی از بیماری ها یا عوارض جانبی بعضی از داروها اتفاق بیفتد. اگر ریزش ریش ناشی از بیماری یا مصرف دارو باشد، نخست لازم است که اثرات این بیماری یا دارو ها خنثی شود. به عنوان مثال، هورمون تستوسترون هم می تواند باعث ریزش موی صورت شود و هم می تواند از آن جلوگیری کند. به همین صورت عواملی که باعث ریزش مو می شوند، می توانند عواقب مثبتی نیز داشته باشند. در هر صورت عمل کاشت ریش برای درمانقطعی ریزش ریش به دلایل ژنتیکی، اثرات فیزیکی مانند سوختگی، صدمات یا بیماری هایی مانند کرم روده است.

کاشت ریش و سبیل

داروها یا لوسیون ها قادر به تولید فولیکول های جدید مو نیستند. این محصولات فقط می توانند از سرعت نابودی فولیکول ها کم کنند.  تنها راه حل دائمی برای رویش موی سبیل، کاشتن مو در این ناحیه است. پوست در چند روز اول پس از درمان قرمز می شود که پس از چند روز این مشکل برطرف خواهد شد.  در عمل کاشت موی سبیل شما هیچ دردی را احساس نخواهید کرد.

پیوند ابرو

در عمل کاشت ابرو، فولیکول های مواز مناطق تعیین شده به نواحی خالی از مو منتقل می شوند. ریزش مو به دلایل مختلفی مانند استرس، داروهای مصرف شده، بعضی بیماری های پوستی، اثرات فیزیکی مانند سوختگی، جراحات، اختلالات هورمونی یا بالا رفتن سن اتفاق بیفتد. روش های زیبایی نامناسب ابرو نیز ممکن است باعث وارد آمدن آسیب به ریشه موهای این ناحیه شده و منجر به کم حجمی یا ریزش دائمی مومی ابرو شود. کم و زیاد شدن ترشح هورمون ها نیز ممکن است باعث ریزش ابروها شود. به عنوان مثال کم کاری تیرویید منجر به ریزش موی ابروها می شود.

مجموعه کلینیک های تخصصی کاشت موی رویان سلامت

  • کاشت مو و ابروی طبیعی
  • تنها مجموعه ارائه دهنده ضمانت نامه رویش مجدد موی سر از طرف بیمه ایران
  • ضمانت نامه کتبی از رویان کلینیک برای کاشت ابرو
  • شرایط اقساطی و انجام توسط جراح و متخصص پوست
  • در صورت عدم رشد موهای کاشته شده کل هزینه دریافتی توسط بیمه ایران عودت می شود

در کلینیکهای مجهز و دارای مجوز با بهره گیری از کادری مجرب و استفاده از به روز ترین متد کاشت برای اطلاعات تکمیلی و مشاوره رایگان در رابطه با خدمات ، هزینه ها، و ... با شماره تلفن زیر تماس فرمایید.

41936-021

02122885290-95

شعب تهران بزرگ

شهرک غرب بلوار دادمان

قیطریه-اندرزگو

مشاورین تلگرام

royanmoobot@






تاریخ : یادداشت ثابت - جمعه 99/5/25 | 12:29 عصر | نویسنده : دکتر سلامت | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب راه
  • خرید بک لینک دائمی
  • وب گرافیکسولوژی
  • وب معبر