سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با توجه به اهمیت زیبایی اندام ها روش های جراحی زیبایی اندام بسیاری مطرح شده است مانند

لیپوماتیک،     لیپوساکشن     لیپولیزر     و     ابدومینوپلاستی     که با توجه به ناحیه مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرند. این روش های جراحی زمانی مورده استفاده قرار می گیرند که افراد پس از انجام ورزش های سنگین و رژیم های طاقت فرسا نتایج دلخواه خود را بدست نیاورده اند .

لیپوماتیک جدیدترین روش لاغری است که عوارض جانبی ندارد و در مدت زمان کوتاهی قابل انجام است. جراحی لیپوماتیک کم خطر می باشد و امنیت و ایمنی بالایی حین عمل جراحی وجود دارد و پس از جراحی بیمار با عارضه ای روبرو نمی شود و از نتیجه بدست امده پس از جراحی نهایت رضایت را دارد    .

 

جراحی لیپوماتیک ازجدید ترین روش های تخریب و تخلیه چربی می باشد که می تواند نتایج باور نکردنی برای افراد به همراه بیاورد . افرادی که از اضافه وزن شدید خود بسیار ناراضی می باشند و این امر در نحوه لباس پوشیدن آن ها بسیار تاثیر گذاشته است و موجب کاهش زیبایی و اعتماد بنفس آن ها گردیده است جراحی لیپوماتیک بسیار موثر واقع می شود و پس از انجام این جراحی به ظاهر زیبا در اندام های خود می رسند

عوارض لیپوماتیک

لیپوماتیک نسبت به روش های دیگر عوارض بسیار کمتری دارد و می تواند برای از بین بردن چربی ها و تخلیه آن ها یکی از بهترین روش ها می باشد. اگر برای از بین بردن چربی های اضافی نواحی مختلف بدن خود تصمیم به انجام جراحی لیپوماتیک گرفته اید انتخاب یک جراح با سابقه و با تجربه بالا در بدست آوردن بهترین نتیجه بسیار تاثیر گذار می باشد فوق تخصص جراحی پلاستیک و یکی از بهترین جراحان زیبای اندام و پیکر تراشی با سابقه طولانی مدت و درخشان در زمینه جراحی زیبایی اندام بوسیله جراحی لیپوماتیک زیبایی اندام را برای شما فراهم می سازد و زیبایی و اعتماد بنفس را در افرادی که بدلیل چاقی و اضافه وزن از دست داده بودند باز می گرداند    .

مواردی که قبل از لیپوماتیک باید رعایت شود

 

افراد که تصمیم به انجام این کار می گیرند نباید فشار خون بالا داشته باشند قبل از انجام این جراحی باید دیابت فرد کنترل شود و اگر بالا یا پایین باشد باید تنظیم شود

  1. قبل از انجام جراحی لیپوماتیک باید بیماری های قلبی عروقی در فرد بررسی شود( برای انجام این کار فرد باید از سلامت جسمانی کامل برخوردار باشد و بیماری جدی در گذشته و یاحال نداشته باشد.)
  2. اگر سابقه جراحی شکم و پهلو در گذشته داشته باشید باید به پزشک خود اطلاع دهید    .
  3. مهمترین موارد لازم قبل از لیپوماتیک قبل از انجام جراحی لیپوماتیک برای تشخیص کم خونی و یا فشار خون باید آزمایشات لازم گرفتهشود
  4. بررسی سلامت کبد و کلیه قبل از جراحی
  5. آزمایش جهت عدم بارداری
  6. پر کردن فرم رضایت نامه
  7. گرفتن تصاویری، از اندام هایی که تحت عمل جراحی لیپوماتیک قرار می گیرند    .

<** ادامه مطلب... **>

 نحوه انجام جراحی لیپوماتیک

در جراحی لیپوماتیک ابتدا فرد تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد و بعد از آن توسط دکتر نداف کرمانی سوراخ هایی به طول دو الی شش میلی متر بروی نواحی مورد نظر که از قبل توسط جراح در نظر گرفته شده بود ایجاد می شود و لوله ای بسیار نازک و باریکی به نام کانولا وارد بافت چربی می شود.

 لوله کانولا با حرکات چرخشی و ارتعاشات بسیار سریع این قدرت را دارد که بدون وارد کردن آسیبی به عروق بیمار و اندام های مجاور چربی های انباشته شده را تخریب کند و ان ها  را از حالت پیوسته خارج سازد. چربی های تخریب شده به حالت رقیق و آب شده با فشار وارده شده توسط دستگاه ساکشن از اندام های مورد نظر خارج می شود. افرادی که اقدام به انجام این کار می کند پس از جراحی بلافاصله می توانند نبود چربی های خود و همچنین کاهش سایز خود را مشاهده کنند. یکی از مزیت های این روش استفاده از چربی های بدست آمده بعد از تصفیه و پاکسازی برای حجیم سازی نواحی مختلف مانند لب ها، گونه ها و پشت دست می باشد.

لیپوماتیک شکم و پهلو

لیپوماتیک شکم و پهلو

نواحی شکم و پهلو در خانم ها مقداری دیر تر با انجام ورزش و رژیم از بین می رود. این نواحی در ظاهر فرد و نمای کلی اندام ها تاثیر بسیار زیادی می گذارد.

داشتن شکمی لاغر و مناسب در نحوه لباس پوشیدن بسیار تاثیر می گذارد در صورتی که شما خواستار شکمی لاغر و زیبا باشید برای این امر می توانید لاغری موضعی لیپوماتیک شکم را انجام دهید. لیپوماتیک شکم موجب می شود چربی های اضافی انباشته شده در این قسمت تخریب شوند و خارج شوند. در انجام جراحی لیپوماتیک باید حجم چربی ها به اندازه مناسب بیرون اورده شود زیرا ممکن است در غیر این صورت فرد با عوارض لیپوماتیک مواجه شود.

برای انجام جراحی لیپوماتیک شکم، در ابتدا فرد به حالت ایستاده قرار می گیرد تا مشخص شود از چه مناطقی باید چربی ها خارج شوند سپس قسمت های مورد نظر بروی شکم با ماژیک مشخص می شود و جراح اقدامات لازم را در ان نواحی انجام می دهد.

معمولا بطور هم زمان با لیپوماتیک شکم لیپوماتیک پهلو در صورت نیاز انجام می گیرد زیرا موجب می شود چربی های انباشته شده در این منطقه به طور کل از بین برود و زیبایی اندام در این قسمت ایجاد شود.

 

 لیپوماتیک ران پا

در بسیاری از افراد در ناحیه ران پا چربی های اضافی و انباشته شده مشاهده می شود که در زیبایی اندام ان ها بسیار تاثیر گذار می باشد که در این صورت برای از بین بردن چربی های این ناحیه لیپوماتیک ران پا مطرح می شود برای انجام این کار در ابتدا باید فرد به حالت ایستاده قرار گیرد تا نواحی مورد نظر برای انجام لیپوماتیک مشخص شود.

 

لیپوماتیک صورت

بسیاری از افراد با مشکل تجمع چربی در ناحیه صورت مواجه هستند، یک روش ایمن و مطمئن برای خلاصی از این چربی ها لیپوماتیک می باشد ، با استفاده از این روش که روشی بسیار کم تهاجمی می باشد می توان بافت های چربی سفت و حجیم شده در ناحیه صورت و غبغب را استخراج کرد و صاحب یک صورت زیبا و بدون چربی شد .

در تمامی نقاط بدن امکان تجمع چربی وجود دارد، که موجب برهم خوردن زیبایی اندام فرد می شود . تجمع چربی در ناحیه صورت موجب برهم خوردن جذابیت چهره فرد می شود . غبغب یکی از نواحی بدن می باشد که تجمع چربی در این ناحیه از صورت موجب می شود که از زیبایی چهره فرد کاسته شود .

به راحتی می توان با استفاده از لیپوماتیک چربی های تجمع شده در غبغب و  صورت را از بین برد ، غبغب تجمع شده در زیر صورت و اطراف چانه گردن را کوتاه و صورت را چاق تر نشان می دهد .

 چربی های تجمع شده در صورت، اطراف چانه و زیر گردن را نمی توان با ورزش و رژیم مشخصی از بین برد، اما امروزه می توان در مدت زمان کوتاهی با استفاده از لیپوماتیک کامل چربی ها را از نواحی مورد نظر خارج کرد .

 

نحوه انجام لیپوماتیک صورت

 

برای انجام لیپوماتیک صورت و غبغب در ابتدا بیمار تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد ، به منظور خارج کردن چربی های تجمع شده در ناحیه گونه برش لازم برای وارد شدن لوله کانولا در دهان زده می شود که برش بسیار ظریف و کوچکی می باشد و چربی ها از صورت با استفاده از این برش خارج می شود . برای خارج کردن چربی های انباشته شده در گردن و غبغب از طریق برش های ایجاد شده لوله کانولا وارد ناحیه مورد نظر می شود و چربی های تجمع شده در این ناحیه را تخریب می کند .

 

لیپوماتیک بهتر است یا لیپولیز؟

 

هر دو از روش های لاغری موضعی می باشند که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند اما برای اینکه بدانیم کدام یک از این دو روش بهتر می باشند و می توان نتایج خوبی را از آن دریافت کرد باید در ابتدا مکانیسم کار هر کدام را بدانیم .

 

در روش لیپوماتیک همانطور که گفته شد از طریق سوراخی که جراح ایجاد می کند لوله کانولا وارد بدن می شود و در جهت های مختلف لوله کانولا شروع به لرزش می کند و چربی های اضافی تیکه تیکه می شوند واز طریق همان لوله با قدرت مکش از بدن خارج می شوند . برخی از افرادی که خواهان انجام لیپوماتیک هستند نگران برشی می باشند که برای وارد شدن لوله مخصوص لیپوماتیک ایجاد می شود این نگرانی بی مورد است زیرا شکافی که توسط جراح ایجاد می شود بسیار ظریف است که با گذشت زمان اسکاری از آن باقی نمی ماند .

لیپوماتیک روش لاغری بسیار مناسبی است که برای از بین بردن چربی های موضعی مورد استفاده قرار می گیرد ، این روش گزینه بسیار مناسبی می باشد برای افرادی که با مشکل چاقی های موضعی مواجه هستند .

در روش لیپولیز چربی ها با حرکات چرخشی یا ارتعاشی از بین نمی روند بلکه چربی های تجمع شده با امواج اولتراسونیک یا امواج لیزری سوزانده می شوند و در نهایت مانند روغن مایع از طریق شکاف ایجاد شده از بدن خارج می شوند و دیگر نمی توان از چربی استفاده کرد .

بسیاری از جراحان عقیده دارند که لیپوماتیک همان لیپوساکشن می باشد اما با مکانیسم بهتر و عوارض کمتر . تمامی این روش ها از روش های لاغری موضعی می باشند انتخاب روش را برعهده جراح خود قرار دهید زیرا در این زمینه تجربه بالاتری را دارد .

نتیجه گیری

هدف از هر دو این روش، لاغری موضعی می باشد اما مکانیسم هر دو روش متفاوت می باشد بعد از لیپوماتیک می توان از چربی استخراج شده استفاده کرد اما در لیپولیز نمی شود .

لیپوماتیک و بارداری

آیا امکان بارداری بعد از لیپوماتیک وجود دارد یا خیر؟ یا اینکه لیپوماتیک خللی در بارداری بوجود می آورد ؟

در پاسخ به این سوال دکتر نداف کرمانی می فرمایند لیپوماتیک هیچ مانعی برای بارداری ایجاد نمی کند بنابرین نگرانی در این رابطه نداشته باشید .

آیا لیپوماتیک و بارداری با هم در تضاد اند ؟

یکی از نگرانی های افرادی که خواهان انجام لیپوماتیک هستند این است که نمی توانند در آیند ه باردار شوند در صورتی که این نگرانی کاملا بی مورد می باشد و همانطور که گفته شد هیچ گونه خللی در بارداری بعد از لیپوماتیک بوجود نمی آید .

برخی از افراد تصور می کنند پس از تخلیه چربی شکم قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و در دوران بارداری مشکل ساز می شود که این یک تصور اشتباه می باشد ، لازم به ذکر است که لیپوماتیک قابلیت لیفت پوست را دارد به همین علت است که بعد از آن پوست حالت افتاده و آویزان پیدا نمی کند ولی این موضوع بدین معنا نمی باشد که پوست حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد .

فردی که لیپوماتیک انجام داده است به راحتی می تواند بعد از آن باردار شود و هیچ گونه مشکلی در بارداری آن بوجود نمی آید . در لیپوماتیک هیچ گونه برش طولانی بروی پوست زده نمی شود بلکه از طریق شکافت بسیار ریز لوله کانولا وارد پوست می شود. اما توصیه می شود زنانی که قصد باراداری دارند برای لیپوماتیک عجله نکند و بعد از زایمان اقدام به انجام این کار نمایند زیرا بعد از بارداری پوست کمی حالت افتاده و آویزان پیدا می کند که می توان با لیپوماتیک این مشکل را برطرف کرد .

عوارض احتمالی پس از انجام لیپوماتیک

جراحی لیپوماتیک همانند سایر جراحی ها ممکن است عوارضی را در پی داشته باشد در صورتی که پس از لیپوماتیک عوارضی در فرد بوجود آید بسیار سطحی و قابل درمان می باشد و جای هیچ گونه نگرانی ندارد. که در زیر به برخی از ان ها اشاره شده است

ممکن است پس از جراحی کبودی و خون ریزی شما کمی زیاد باشد که جای هیچ گونه نگرانی ندارد که معمولا این مشکل در افرادی دیده می شود که قبل از انجام جراحی داروهای ضد انعقاد خون مانند اسپرین مصرف می کنند دیده می شود که برای جلوگیری از این امر در هنگام مشاوره برای جراحی لیپوماتیک دکتر نداف کرمانی توصیه می کنند یک یا دو هفته قبل از جراحی از مصرف این دسته از داروها پرهیز کنند. برای کاهش کبودی ناشی از جراحی استفاده از کمپرس یخ توصیه می شود.

 ممکن است به لیدوکائین حساسیت پیدا کنید و دچار خارش و یا مقداری سوزش شوید

پس از جراحی لیپوماتیک ممکن است محل جراحی عفونت کند

 منبع : https://royanbeauty.com/lipomatic/

 






تاریخ : یادداشت ثابت - یکشنبه 99/4/2 | 1:6 عصر | نویسنده : دکتر سلامت | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب راه
  • خرید بک لینک دائمی
  • وب گرافیکسولوژی
  • وب معبر