سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امروزه بسیاری از افراد به دلیل عوامل مختلفی همچون آلودگی هوا،ژنتیک، رژیم غذایی نادرست،اثرات جانبی برخی از دارو ها و...... دچار ریزش مو میشوند و بهترین راه برای برطرف کردن این مشکل را انجام کاشت مو میدانند .

باتوجه به این موضوع که امروزه  روش های زیادی برای کاشت مو وجود دارد  انتخاب بهترین و موثر ترین روش دغدغه اصلی است پس برای انتخاب بهترین و موثر ترین روش کاشت مو با ما همراه باشید.


کاشت مو به روش FUT 

در این روش معمولا نیازی به تراشیدن کل موهای سر فرد نیست و فقط ناحیه ای که جهت برداشت و کاشت مو لازم است کوتاه می شود و سپس فولیکول های آماده شده به صورت تکی و خیلی منظم طبق طرح از قبل تعیین شده کاشته می شود. از دیگر ویژگی های این روش سرعت عمل پیوند در طی سه تا پنج ساعت می باشد. روش FUT به این صورت است که در آن مو را با یک نوار کوچک از ناحیه پشت سر بر میدارند که معمولا تحت بی حسی موضعی انجام شده و حاوی تعداد زیادی گرافت است. سپس محل عمل به ظرافت و دقت تمام ترمیم شده و چون خط برداشت در محل رویش موها بوده معمولا محل ترمیم شده  دیده نمی شود. سپس توسط تیم جراحی زیر میکروسکوپ گرافت های فولیکول های مو بصورت واحد های یک، دو و یا سه تایی تقسیم شده و آماده جهت کاشت می شود. 

کاشت به روش FIT

در این روش، برداشت فولیکول‌های مو به صورت گروهی و دانه‌ای از پشت سر شخص ، توصت نگه دارنده های دستی برداشته می‌شوند  لذا این روش نیازی به جراحی ندارد  همچنین  تعداد خیلی زیادی از فولیکول های مو را در این روش نمی‌توان در یک جلسه به جلوی سر انتقال داد  ، این روش کاشت مو FIT  نامیده می شود.

این تکنیک طی چندین جلسه انجام میشود ، چراکه در روش FIT یک جلسه تعدادی گرفت. در روش FIT نیاز به حضور در چندین جلسه می باشد و بیشتر بانک موی شخص را در این جلسات برداشت می کنند،  به دلیل تجربه ناکافی، در زمینه کاشت و برداشت و مدت دار شدن عملیات آن  و در پی آن عدم رسیدن خون از بین میرود که در این صورت علاوه بر از دست رفتن بانک موی شخص موهای برداشت شده نیز توان رشد خود را از دست خواهد داد. لذا شما می توانید در رویان مو سلامت با افراد متخصص کاشت مویی با کیفیت را تجربه نمایید و از آخرین تکنولوژی و دستگاه های روز دنیا بهره مند شوید.

جدید ترین متد کاشت مو در رویان مو سلامت (Super FUE)

مهمترین مزیت های روش SuperFUE به شرح زیر میباشد :

-1بکارگیری دستگاه هوشمند SUPER FUE که قابلیت اسکن و شناسایی موههای ضخیم و چند ریشه که مناسب جهت کاشت مو می باشد را دارد و بدون هیچ کونه آسیبی به ریشه مو هها عمل برداشت مو را با دقت فراوان انجام میدهد که نتیجه کار با این دستگاه  باعث ایجاد تراکم موههای کاشته شده به میزان 3 – 4 برابر نسبت به روشهای سنتی گذشته می باشد  .

-2استفاه از سلولهای بنیادی خون خود فرد جهت نگهداری بافت های برداشت شده توسط دستگاه super FUE

-3بدون نیاز به برش جراحی ، خونریزی و بخیه و بجای ماندن خط بخیه و اسکار

-4به سبب به کارگیری از لیزرتراپی این روش دوره ی نقاهت بسیار کوتاهتری نسبت به روشهای سنتی گذشته دارد.

-5امکان کامل کاشت مو فقط در 1 روز بدون نیاز به جلسات ترمیمی و مجدد

-6رویش سریعتر موههای کاشته شده نسبت به روشهای گذشته ، در این روش موههای کاشته شده پس از 6-9ماه به حداکثر تراکم کاشته شده می رسند در حالی که در روشهای گذشته 12-14 ماه زمان جهت رسیدن به تراکم کاشته شده لازم بود .

-7ایجاد طبیعی ترین خط رویش مو توسط طراحی هوشمند و کامپیوتری SUPER FUE

-8امکان طراحی چهره شما قبل از عمل

-9بکارگیری همزمان لیزر هوشمند SUPER FUE جهت از بین رفتن التهاب منطقه کاشت مو و ترمیم سریعتر منطقه برداشت کاشت و رشد سریعتر موههای کاشته شده که باعث کاهش دوره نقاهت بعد از عمل می گردد .

-10امکان برداشت مو از سایر مناطق بدون بجای گذاشتن اسکار و خط برش

-11تمامی پروسه SUPER FUE فقط در کلینیک های فوق پیشرفته و دارای مجوز رویان با نظارت مستقیم اساتید برجسته دانشگاهی انجام می پذیرد .

-12شایان ذکر است که به علت موفقیت بی نظیر این روش ، تنها شیوه مورد تایید بیمه ایران و بیمه humana امریکا می باشد که به تمامی عزیزانی که از این روش جهت کاشت مو استفاده نمایند ضمانت نامه کتبی بیمه ایران و بیمه امریکا تعلق می گیرد که این بیمه نامه ها بدون قید شرط در صورتی که فرد نتیجه مناسب از عمل را نداشته باشد عودت کل هزینه را تقبل می نماید .

 

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و تکمیلی با شماره 41936-021 تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره ببرید.


مشاهده منبع: https://royanbeauty.com/super-fue-methood/






تاریخ : یادداشت ثابت - سه شنبه 99/5/29 | 3:12 عصر | نویسنده : دکتر سلامت | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب راه
  • خرید بک لینک دائمی
  • وب گرافیکسولوژی
  • وب معبر