سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

چکیده مطلب


رشد مجدد و سریع موهای زائد بعد از شیو کردن آن‌ها، یکی از مشکلاتی است که بسیاری از خانم‌ها با آن مواجه هستند. امروزه لیزر موهای زائد یکی از بهترین روش‌ها برای خلاص شدن همیشگی از رشد موهای زائد بدن است.

 مطمئنا زمانی که به دنبال لیزر موهای زائد بدن هستید، نام دستگاه‌های لیزر متنوعی را می‌شنوید و برای انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد مناسب نوع پوست و مو به شک میوفتید.

در این مطلب می‌خواهیم بعد از معرفی انواع لیزر ، بهترین دستگاه لیزر مناسب همه نوع پوست و مو یعنی دستگاه لیزر مدیو استار اسکلپیون را به شما معرفی کنیم.

 دستگاه لیزر مدیو استار اسکلپیون

بهترین دستگاه لیزر مناسب همه نوع پوست و مو

دستگاه های لیزر برای رفع موهای زائد برندها و انواع مختلف با طول موج‌های متفاوت دارند که با توجه به رنگ پوست و مو می‌توان دستگاه مناسب را تعیین کرد. در حال حاضر دستگاه لیزر مدیو استار اسکلپیون بهترین دستگاه لیزر مناسب همه نوع پوست و مو می‌باشد که توسط کشور آلمان ساخته شده است. دستگاه لیزر مدیو استار اسکلپیونبه خاطر ویژگی‌های زیر، بهترین دستگاه لیزر موهای زائدی است که هم اکنون در کلینیک زیبایی رویان سلامت از آن استفاده می‌شود:

·          دستگاه لیزر مناسب تیپ‌های مختلف پوست: همانطور که گفتیم، هر نوع لیزر ، مناسب رنگ پوست و موی خاصی است و ممکن است برای برخی از انواع پوست موثر نباشد. بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ، دستگاهی است که مناسب همه نوع رنگ پوست باشد زیرا نواحی مختلف بدن ممکن است تیپ پوستی مختلفی داشته باشد. دستگاه لیزر مدیو استار اسکلپیوناین قابلیت را دارد که در طول موج و انرژی‌های مختلف تنظیم شود. بیکینی و زیر بغل خیلی از افراد، رنگدانه‌های پوستی بیشتری دارند و این موجب می‌شود تیپ پوستی در همه نقاط بدن یکسان نباشد، تیپ پوستی نقاط مختلف بدن توسط پزشک تعیین شده و با وارد کردن اطلاعات به قسمت پروفشنال دستگاه لیزر مدیو استار اسکلپیون، دستگاه به صورت نخصصی برای هر فرد تنظیم می‌شود. به این ترتیب اثر بخشی این دستگاه لیزر برای تیپ‌های مختلف پوست در نواحی مختلف بدن به حداکثر رسیده و ریسک سوختگی پوست نیز به صفر می‌رسد  .

·         دستگاه لیزر مناسب حذف انواع موهای زائد: میزان تراکم،ضخامت و عمق موها در نقاط مختلف بدن متفاوت است و انتخاب بهترین طول موج و انرژی برای لیزر این موها ضرورت دارد. دستگاه لیزر مدیو استار اسکلپیونتنها لیزری در دنیا می‌باشد که می‌تواند طول موج و عمق نفوذهای متفاوتی را تولید کند، البته این تنظیمات دستگاه باید توسط پزشک دوره دیده به صورت تخصصی انجام شود. پزشک میزان تراکم و ضخامت موها را به صورت اختصاصی در نواحی مختلف بدن مشخص کرده و بر اساس آن طول موج و عمق نفوذ دستگاه لیزر مدیو استار اسکلپیونرا در موهای نواحی مختلف بدن تعیین می‌کند. در نتیجه دقیق‌ترین اطلاعات را به دستگاه لیزر برای انجام کار می‌دهد.

·         سری‌های مختلف و تجهیزات: دستگاه‌ لیزر مدیو استار اسکلپیون قابلیت اتصال سه هنپیس را دارد که هر کدام از این سری‌ها برای استفاده در یک طول موج خاص است که میزان عمق نفوذ آن‌ها نیز متفاوت می‌باشد.

·         انرژی مناسب لیزر: حتما شنیده‌اید که برخی از افراد بعد از گذراندن جلسات درمانی متعدد با بهترین لیزر ، باز هم نتیجه مطلوبی نگرفته‌اند و موهای زائدشان به طور دائمی از بین نرفته است. همچنین برخی از افراد نیز ممکن است بعد از استفاده از برخی از انواع لیزر دچار سوختگی در ناحیه‌ای از بدن شوند. علت این مشکلات به خاطر عدم استفاده از انرژی مناسب لیزر برای نواحی مختلف بدن است. زمانی که انرژی لیزر کم باشد، اثر بخشی مناسبی روی رفع موهای زائد ندارد و اگر انرژی لیزر زیاد باشد، موجب سوختگی پوست می‌شود.

·         هزینه لیزر موهای زائد: این روزها که اکثر مردم شرایط اقتصادی نامناسبی دارند، هزینه لیزر نقش مهمی در انتخاب دستگاه لیزر دارد. اگر به کلینیک‌های زیبایی برای رفع موهای زائد خود مراجعه می‌کنید، تعداد جلساتی درمانی مورد نیاز و هزینه هر جلسه استفاده از دستگاه‌ لیزر، در محاسبه هزینه کلی شما اهمیت دارد. شما می‌توانید با 5-4 جلسه استفاده از دستگاه لیزر مدیو استار اسکلپیون از شر موهای زائد خود خلاص شوید و به همین خاطر است که این روش برای از بین بردن موهای زائد مقرون و به صرفه است.

 

 






تاریخ : یادداشت ثابت - دوشنبه 98/11/22 | 5:18 عصر | نویسنده : دکتر سلامت | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب راه
  • خرید بک لینک دائمی
  • وب گرافیکسولوژی
  • وب معبر